راهنما خرید لوازم جانبیکسب و کار

چگونه از Twitter Spaces استفاده کنیم؟

ما می خواهیم شما را با یکی از جدیدترین ویژگی‌های توییتر یعنی Twitter Spaces آشنا کنیم که راهی را برای عمیق‌تر کردن ارتباطاتتان با طرفداران و مشتریانتان ایجاد می کند.

معرفی یکی از جدیدترین ویژگی‌های توییتر: Twitter Spaces

قابلیت پخش صوت! یکی از جدیدترین راه‌ها برای ساختن روابط صمیمانه تر با طرفداران و همکاران در شبکه‌های اجتماعی هست که به طور کامل اثبات شده است.

اگر مشتاق شدید بیشتر در مورد Twitter Spaces و چگونگی استفاده از آن یاد بگیرید، همراه ما در این مطلب از مای ممبر باشید.

Twitter Spaces چیست؟

به طور خیلی خلاصه Twitter Spaces گفتگوهای صوتی زنده‌ای هستند که از طریق اپلیکیشن توییتر پخش می‌شوند.

Twitter Spaces در دسامبر 2020 به عنوان یک قابلیت آزمایشی راه‌اندازی شد و در بهار برای تمام کاربرانی که بیش از 600 فالوور توییتر داشتند، در دسترس قرار گرفت. برای آشنایی با ابزارهای افزایش فالوور توییتر کلیک کنید. حالا این قابلیت در تلاش است تا به عنوان یک رهبر اصلی در پلتفرم های مشابه مطرح شود.

تصور کنید دارید به یک پادکست گوش می‌دهید و همزمان توانایی واکنش به گفتگوی مجری های برنامه به صورت زنده یا پیوستن به گفتگوهایشان با تفکر یا سوالاتی که توی ذهنتان پیش می اید را دارید.

Twitter Spaces در یک نگاه، قدرت ارتباط صوتی به صورت زنده را به شبکه‌های اجتماعی می‌آورد.

توجه کنید همه کاربران می‌توانند به Twitter Space در دسکتاپ و همچنین سیستم عامل های iOS و اندروید دسترسی داشته باشند.

چه کسانی به Twitter Spaces دسترسی دارند؟

هرکسی که 600 دنبال‌کننده یا بیشتر داشته باشد، می تواند یک Space را میزبانی کند. با این حال، همه کاربران توییتر قابلیت شرکت در Twitter Spaces به عنوان یک شنونده را خواهند داشت.

از دست ندهید
راهنمای خرید پرینتر + بررسی و معرفی انواع پرینتر و ویژگی‌های آن

چگونه به یک Twitter Space دسترسی پیدا کنیم؟

عضو شدن و وارد شدن و پیدا کردن یک Twitter Space ساده است.

در بالای تایم‌لاین شما در اکانتتان یک رنگ بنفش جذاب نشان داده می‌شوند که نشان دهنده این هست که یک نفر دارد سخنرانی می کند و شما می توانید در آن شرکت کنید.

راحت تر بگوییم همانطور که در تایم‌لاین خود اسکرول می‌کنید، ممکن است یک دایره بنفش دور عکس پروفایل کسی ببینید. این نشان می‌دهد که آن‌ها یا در حال میزبانی یک Space هستند یا در حال صحبت کردن هستند.

وقتی می‌خواهید وارد شوید، روی Space ضربه بزنید و “شروع به شنیدن” را انتخاب کنید.

همانند لینک توییتر برای هر پروفایل، هر Space نیز دارای یک لینک اختصاصی است که میزبان یا هر شنونده‌ای می‌تواند آن را به صورت زنده توییت کند یا از طریق پیام خصوصی به اشتراک بگذارد.

چگونه یک Twitter Space میزبانی کنیم؟

برای میزبانی یک Space، دکمه compose را در تایم‌لاین خانه خود نگه دارید، و آیکون چندین نقطه را انتخاب کنید!

  • از اینجا، می‌توانید برای Space خود نام انتخاب کنید.
  • شما می‌توانید بلافاصله با ضربه زدن روی “شروع Space خود” وارد لایو شوید یا رویداد Space را برای زمان مد نظرتان برنامه‌ریزی کنید (تا 14 روز قبل).
  • وقتی لایو می‌شوید، میکروفون شما خاموش خواهد بود، پس به یاد داشته باشید که وقتی آماده صحبت کردن هستید، آن را روشن کنید.
  • اگر Twitter Space خود را از قبل برنامه‌ریزی کرده‌اید، با توییت کردن در مورد Space خود پیش از موعد برگزاری، هیجان ایجاد کنید. برای این منظور مطالعه زمان بندی توییت در توییتر را حتما مطالعه نمایید.
  • از مخاطبان خود دعوت کنید و تشویقشان کنید که آن را در تقویم‌های خود علامت‌گذاری کنند تا از دست ندهند.
از دست ندهید
لیست معرفی برترین و بروز ترین لوازم جانبی موبایل سال1403 + راهنمای خرید

و اگر Space خود را بلافاصله ایجاد می‌کنید، می‌توانید مخاطبان خود را تشویق کنید تا در حالی که لایو هستید، به شما ملحق شوند.

برای انجام این کار، روی آیکون اشتراک‌گذاری در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید. اینجا می‌توانید از طریق پیام مستقیم یا با اشتراک‌گذاری از طریق یک توییت مستقیماً در تایم‌لاین خود، یا به صورت دستی با کپی کردن لینک رویدادتان را اشتراک‌گذاری کنید.

آموزش زمان بندی توییت در توییتر در مای ممبر

به طور پیش‌فرض، تنها افرادی که شما برای صحبت در Space دعوت می‌کنید، می‌توانند صحبت کنند. اما شما می‌توانید این پیش‌فرض را در تنظیمات تغییر دهید.

برای تغییر دادن مجوزهای سخنرانی، این مراحل را دنبال کنید:

  • روی آیکون بلندگو ضربه بزنید.
  • برای مشاهده گزینه‌های مجوز، روی گزینه تنظیمات کلیک کنید.
  • گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. گزینه‌ها عبارتند از: همه، افرادی که دنبال می‌کنید، و پیش‌فرض، تنها افرادی که برای صحبت دعوت کرده‌اید.

پس از شروع Space، شما به راحتی می‌توانید درخواست‌هایی برای تبدیل شدن شنوندگان به سخنرانان یا میزبان‌های همکار ارسال کنید.

روی آیکون گروه یا روی تصویر پروفایل یک شنونده خاص ضربه بزنید.

علاوه بر این، شنوندگان نیز می‌توانند درخواست صحبت کنند و میزبان‌ها می‌توانند اجازه دهند یا رد کنند.

در حال حاضر، حداکثر ۱۳ سخنران در یک زمان مجاز هستند.

برای اشتراک‌گذاری یک توییت در Space خود، زمانی که شنوندگان در Space شما حضور دارند، می‌توانید برای راهنمایی بحث و ارائه سرخطی  برای موضوع، یک توییت را در Space خود به اشتراک بگذارید. برای این کار، رابط کاربری Space را کوچک کنید، توییتی را که می‌خواهید پیدا کنید، روی آیکون اشتراک کلیک کنید و «Space شما» را انتخاب کنید.

از دست ندهید
رشد بیزینس در تبریز با 3 خدمات جهانی مارکتینگ

به یاد داشته باشید، در تمامی مراحل بالا Space همچنان فعال خواهد ماند.

Twitter Spaces با بلیط (Ticketed Twitter Spaces) چیست؟

اگر شما یک خالق محتوا هستید که به طور مکرر Space های توییتر را میزبانی می‌کنید، Twitter Spaces بلیط‌دار راهی هست که از طریق آن می توانید کسب درآمد داشته باشید.

Ticketed Twitter Spaces فرصت عالی برای هنرمندان برای میزبانی دیدارهای خصوصی با طرفداران وفادارشان، برای تولید کنندگان محتوا برای برگزاری کارگاه‌های اختصاصی، و بسیاری موارد دیگر است.

Ticketed Twitter Spaces هنوز در مرحله بتا قرار دارد، اما همه کاربران می‌توانند برای دسترسی درخواست دهند.

برای درخواست میزبانی یک Ticketed Twitter Space، شما باید:

  • پروفایل کاملی داشته باشید که شامل نام حساب کاربری، بیوگرافی، عکس پروفایل، تصویر سربرگ و آدرس ایمیل تأیید شده باشد.
  • حساب خود را با فعال کردن تأیید دو مرحله‌ای ایمن کرده باشید.
  • 1000 دنبال‌کننده یا بیشتر داشته باشید. برای خرید فالوور توییتر از مای ممبر کلیک کنید.
  • در 30 روز گذشته، سه Space میزبانی کرده باشید.
  • حداقل 18 سال داشته باشید.

اگر این معیارها را دارا هستید، می‌توانید از طریق تب Monetization در نوار کناری برنامه توییتر خود برای دسترسی به Ticketed Spaces درخواست دهید.

مای ممبر بهترین سایت خرید فالوور توییتر

زمانی که صحبت از تقسیم درآمد می‌شود، تولید کنندگان محتوا می‌توانند تا 97% درآمد حاصل از بلیت‌های خریداری شده برای Ticketed Spaces خود را به دست آورند. 3% باقیمانده به عنوان هزینه‌های پلتفرم برای خریدهای درون برنامه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

این ویژگی جدید توییتر راه جدیدی را برای عمق بخشیدن به ارتباطات با طرفداران و مشتریان ایجاد می‌کند.

از دست ندهید
قابلیت‌های جدید تلگرام پرمیوم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا